vineri, 20 iunie 2008

Nimeni n-o sa doarma vs Nessun Dorma

Tin sa mentionez inca de la inceput ca nu am nici cea mai vaga notiune de muzica, nu recunosc note, tehnici, stiluri, tonalitati in nici un fel. Ascult muzica de obicei doar daca, vorba aceea, ma gadila placut la ureche.
Dupa ce am vazut in paralel videoclipurile astea doua, m-am dumirit ca:
nu orice zbiara si se schimonoseste canta opera,
nu orice este zbierat frumos, pe note, probabil corect din punct de vedere tehnic, e de calitate,
nu mai sunt intrigata de felul in care se poate face din rahat, bici, mi-am dat seama: nu se poate,
costel asta nu este pavarotti, nici macar cel din carpati.
Eu m-am uitat exact in ordinea in care sunt si asezate. Mai intai varianta balcanico-romano-umpic spaniola, apoi originalul, ca sa aiba impactul mai mare.



0 comentarii: