duminică, 1 iunie 2008

In direct de pe campul de lupta

Intr-o oarecare ordine, azi: m-am uitat a unspea oara la shrek, nu m-am dus la examen, am impuscat extraterestii, mi-am adus aminte ca azi noapte am visat ca cele doua emisfere ale creierului meu s-au despartit si au inceput sa se ia la bataie si m-am trezit cu expresia "amintiri de pe campul de lupta" in minte, am impuscat extraterestrii, i-am sunat pe ai mei pe rand si le-am explicat foarte frumos cat de bine am facut la examenul (la care nu m-am dus), am impuscat extraterestrii, am aflat ca un om a ajuns pe blogul meu dupa ce a cautat pe google "smantana zuzu",m-am saturat de impuscat extraterestrii
La jumatatea acestei zile, ma simt surprinzator de mandra de mine, de utila, de productiva si astept cu interes persoana care sa incerce sa imi explice mie cum e cu frecatul mentei si cum ar trebui sa se nasca in mine vreun sentiment de vinovatie
Asa ceva nu exista

1 comentarii:

Anonim spunea...

daca mai era vreun dubiu ca "cine se aseamana se aduna"... pai, cu acest post a fost spulberat si ultima samanta!
Inteleg perfect. Vreau si eu manual de frecat menta. Io zic sa facem o sesiune de comunicari stiintifice@