marți, 5 februarie 2008

Cadou virtual pentru Beti

Beti,
Beatricea, Betix, Eferemov, Betix Boschetix*, cum vrei sa-i zici. Colega mea din banca din fata timp de 4 ani de liceu minus 1 (in clasa a 12-a eu am fugit cu un artist).Fosta, actuala si viitoare prietena.
Tot timpul nemultumita despre cum arata. I se pare ca este cat o balena cand de fapt are 25 de kilograme imbracata gros( si cu bocanci in picioare). Parul lung, des ,stralucitor si negru (pentru ca se vopseste)..si totusi i se pare ca arata ca o capita de fan. Fata alba cu cativa pistrui bine pusi la locul lor ( fara cosuri, puncte negre, bube sau alte impuritati). Ochii mari si limpezi gen de caprioara (desi nu mai stiu exact ce culoare). Ceea ce ea numeste "bot" sunt de fapt niste buze ca ale Angelinei Jolie.
Asta a fost la infatisare.
La suflet Beti este cum se zice in folclor buna ca painea calda. Imparte orice cu (aproape) oricine de la bere, mancare, haine(mai pentru o zi, mai de tot) pana la ganduri. "In seara asta dorm la Beti"-cred ca au auzit parintii tuturor de prea multe ori. "Iar nu ti-e foame?De ce?"-"Am mancat la Beti"- la fel.
Beti niciodata nu te lasa balta, nu te lasa singur, nu te lasa sa bei singur(mai ales). Stie sa te faca sa razi( cu forta, daca dai semne ca esti deprimat).
In concluzie: Beti este desteapta, frumoasa, deschisa la minte, spontana, hazlie, Beti este atunci cand te simti bine instant si nu stii ce ti s-a intamplat (= ai iesit in oras cu Beti).



P.S.: intotdeauna mi-a fost ciuda ca tie iti dadeau tigari la magazin desi nu aveai 18 ani si mie imi cereau buletinul (am mentionat ca e inalta?)




*apelativul i se trage de la locul preferat de somn

0 comentarii: