duminică, 10 februarie 2008

Pentru ca pot


Deci pentru ca sunt foarte buna, am hotarat sa ma mandresc cu asta. Am primit astazi un mail(vezi mai jos) de la nenea cu care am facut seminarul de Grecia Antica in care ni se spunea ce note am luat si de ce. Dupa cum se vede, prezenta la seminar cam canci, prezentarea referatului pe care trebuia sa o indeplinesc nu a avut loc din motive tehnice, insa am luat un binemeritat 9 (10 a luat un singur tocilar) din cauza referatului care era chiar foarte bun! Asa incat nenea ma invita, daca doresc, sa fac o prezentare la Centrul de Istorie Comparata a Societatilor Antice care, se intelege si din titulatura este asa un fel de Mecca a istoricilor (adica un fel de Amsterdam al consumatorilor, un fel de Gigi Becalli al sesiunilor de comunicari).


"G. Ana, nota 9

Prezenta 1 p

Participare 4 h.o + 0.25 p= 0.89 p

Referat 7 p

Total 8.89 p.

Comentariu : Ati avut 4 absente totusi v-am acordat punctul pentru prezenta; nu v-ati facut din pacate nici prezentarea. Un referat foarte bun ce s-ar putea transforma, daca doriti, chiar intr-o prezentare la CICSA (Centrul de istorie comparata a societatiilor antice). Ati folosit un numar important de lucrari stiintifice si surse, iar aparatul critic este impecabil. Felicitari!"

4 comentarii:

Andreea spunea...

Sper c ate duci!!! Da?! Aaaa... Si stii ca sunt mandra de tine :-P

Anonim spunea...

am cu ce ma lauda...

Andreea spunea...

Ce-mi place de rsh... se lauda cu tot ce il inconjoara... good for you... tine-o tot asa :) love u!!! Stii tu de ce :-P

Andreea G. spunea...

Felicitari si fir intins la prezentare! La capitolul "satisfactie personala" avem un nou punct, nu-i asa? Sunt mandra de tine!