luni, 4 februarie 2008

Ma' shrink made me to


Vineri a fost o zi mareata. Trebuie consemnate toate actiunile pas cu pas, actiuni care converg spre indeplinirea unei capodopere.

La taraba: "-Spune domnita, ce-ti dau?
-Aaa..mm(timid)..Doua legaturi din astea..cu..morcovi.
-Aa..si telina (stiam de la mama ca imi trebuie telina.nu stiam exact cum arata si am vazut o leguminoasa alba care parea ca ar fi. rezultatul=era pastarnac, dar doamna vanzatoare s-a rezumat la a-mi arunca o privire materna gen 'tinerii din ziua de azi..ia innebunit astia cu televizoru'.. si mi-a pus morcovii si pastarnacul in punguta)
-Douaj de mii, mama. Altceva?Iti mai da baba patrunjel?Ia uite aici ce frumos e!
-Nu,nu..mmbl(si am mai bolborosit ceva sa scap)"

La taraba doi:"-Vreau si eu trei mere! (aici eram mai sigura pe mine..il cunosteam pe domn de ceva timp,mai luasem fructe de la el)
-De care domnisoara?
-Verzi.
-Doar trei?!
-Da, din astea mari.
-Patru lei cinzeci. Sa le mancati cu placere"

Acasa: (la telefon) "-Alo,mamiii?..cum fac si eu salata din aia buna de care ziceai tu?
-..reteta..
-aa..stai ..adica mai intai pun puiu' la fiert?..da..asa..si sare?
-...
-pai trebuie mai intai sa il dezosez?!?pai nu stiu sa fac asta!
-...(si in continuare am aflat toate detaliile)"

In bucatarie(succint): -am pus puiu' dezosat in apa care fierbea..(scoate spuma, pune sare, da focul mai mic ca da pe-afara, da focul mai mare ca ramane crud)...pana s-a fiert
-in timpul asta(miscandu-ma ca in matrix) am dat pe razatoare urmatoarele:4 morcovi portocalii,2 pastarnaci, 2 mere jumate verzi(jumatate am mancat)
-intr-un bol am pus cu lingura: un borcan de maioneza( din comertz), smantana zuzu (cat sa devina mai putin vascos), o lingurita de mustar de pe fundul borcanului(ca mai mult n-am avut)
-am amestecat amesctecul de legume rase cu sosul si am pus sare( ca delicatul nu-i place lu' alin), curry si puiul dezosat fiert taiat bucatele

morala: a iesit cea mai buna salata de pui cu cruditati care exista

1 comentarii:

deea spunea...

Te apreciez,chiar te pricepi....Avand in vedere toata viteza cu care ai facut salata de pui cu cruditati ma asteptam ca morala sa fie alta...in cazul meu suna ceva de genu "nu am dat foc la casa,dar nici mult numai aveam...am facut coamnda la pizza"